poniedziałek, 1 sierpnia 2011

Pory roku, miesiące, dni tygodnia

Pory roku, miesiące, dni tygodnia

Pory roku
la primavera - wiosna;
l'estate - lato;
l'autunno - jesień;
l'inverno - zima

Le stagioni dell'anno

Miesiące
gennaio - styczeń;
febbraio - luty;
marzo - marzec;
aprile - kwiecień;
maggio - maj;
giugno - czerwiec;
luglio - lipiec;
agosto - sierpień;
settembre - wrzesień;
ottobre - październik;
novembre - listopad;
dicembre - grudzień

Dni tygodnia:
lunedì - poniedziałek;
martedì - wtorek;
mercoledì - środa;
giovedì - czwartek;
venerdì - piątek;
sabato - sobota;
domenica - niedziela

8 komentarzy:

  1. Niedziela po rumuńsku jest "dumenica".:D Prawie identycznie.:D

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam,

    proszę o kontakt w sprawie współpracy
    Paulina Gaweł
    paulina.gawel@colorfulmedia.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Super blog:) Ja wprawdzie początkująca w nauce włoskiego ale wiele rzeczy tu zawartych ogromnie mi się przydaje w nauce. Wielkie dzięki ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Język włoski bez granic zaprasza także do siebie na darmowe materiały edukacyjne. Wszyscy uczący się włoskiego - łączmy się! Pozdrawiamy!

    OdpowiedzUsuń
  5. Kocham włoski!! Mam nadzieję, że niedługo moja wiedza będzie na tyle wystarczalna żeby porozmawiać na wakacjach w tym języku :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Samodzielna nauka j. włoskiego sprawiła mi wiele problemów na początku :). Po pewnym czasie zdecydowałem się zapisać na kurs językowy - https://lincoln.edu.pl/warszawa/ na którym to podłapałem podstawy włoskiego i dalsza nauka nie sprawiała mi już trudności. Wg. mnie najtrudniejsza na początku jest nauka słówek i sama wymowa.

    OdpowiedzUsuń
  7. Absolutna podstawa jeśli uczymy się języka włoskiego więc wypada jest ją znać. Ja również czytam ebooki https://www.jezykiobce.pl/35-wloski/s-1/chce_korzystac_z-e_book/categories-wloski gdyż lubię uczyć się języka włoskiego w każdej wolnej chwili. Dla mnie jest to najpiękniejszy język jaki może istnieć.

    OdpowiedzUsuń

Proszę o podpisywanie się w komentarzach. Komentarze anonimowe będą usuwane.